Selin qurbanı olan müəllimlər: Ekspert faciənin təfərrüatlarından DANIŞDI - VİDEO

Selin qurbanı olan müəllimlər: Ekspert faciənin təfərrüatlarından
Cəmiyyət 19-10-2024 - 15:32
 135

Xəbər verdiyimiz kimi, dünən Qubada müəllimlərin avtomobilini sel aparıb. Bununla bağlı görüntülər sosial şəbəkələrdə yayılıb. Hadisənin Cimi kəndində baş verdiyi bildirilib. Paylaşılan görüntülər ciddi narahatlığa səbəb olub. Belə ki, insanlar bunun müəllimlərə qarşı etinasız yanaşma olduğunu hesab edir.

Yaşanan hadisənin birdaha təkrarlanmaması üçün nə etmək lazımdır? Elm və Təhsil Nazirliyi hansı addımları atmalıdır?

Məsələ ilə bağlı Ajans.az-a açıqlama verən təhsil məsələləri üzrə ekspert Kamran Əsədov bildirib ki, Quba və Xaçmaz bölgəsində baş verən hadisə, müəllimlərin təhsil verə bilmək üçün qarşılaşdıqları çətin şəraitin acı reallıqlarından biridir:

“Dağ çayından keçərkən sel suları müəllimlərin avtomobilini aparıb. Bu vəziyyət, Azərbaycanın dağlıq və ucqar bölgələrində təhsil sektorunun infrastruktur problemlərini, o cümlədən müəllimlərin təhlükəli iş şəraitini bir daha gündəmə gətirir. Müəllimlərimiz təkcə bilik və təlimat ötürməklə kifayətlənməyib, həm də çətin təbiət şəraitinə qarşı mübarizə apararaq gənc nəsilləri maarifləndirməyə çalışırlar.

Bu kimi hadisələr, təhsil işçilərinin gündəlik üzləşdikləri təhlükələr və çətinliklər barədə dərin düşünmək və bu sahədə ciddi tədbirlər görmək ehtiyacını vurğulayır. Ucqar dağlıq bölgələrdə yolların pis vəziyyətdə olması, bəzən keçilməz dağ çaylarının olması müəllimlərin öz peşə borclarını yerinə yetirməsində ciddi maneə yaradır. Xüsusilə, qış və yaz aylarında dağ çaylarının daşması, sel sularının yaranması müəllimlər üçün ciddi təhlükə yaradır və onların dərsə vaxtında çatması çətinləşir. Bu cür çətin şəraitdə belə, müəllimlər öz peşələrinə sadiq qalaraq gənc nəsillərin təhsildən kənarda qalmaması üçün əlindən gələni edirlər.

Təhsil müəssisələrinə çatmaq üçün uzun və təhlükəli yollar keçən müəllimlərin qarşılaşdıqları bu cür çətinliklər onların fiziki və psixoloji sağlamlığına da mənfi təsir göstərə bilər. Dağlıq ərazilərdə hava şəraitinin sərt olması, yolların tez-tez bağlanması, vətəndaşların istifadəsi üçün lazımi infrastruktura malik olmaması regionda təhsil prosesinin dayanıqlığını sual altına qoyur. Belə şəraitlərdə təhsilin keyfiyyətinə də təsir etmək qaçılmaz olur, çünki müəllimlər davamlı olaraq risk altında iş görmək məcburiyyətində qalırlar”.

Ekspert həmçinin qeyd edib ki, bu vəziyyətin həlli üçün bir sıra mühüm addımlar atılmalıdır:

“İlk növbədə, regionda infrastrukturun təkmilləşdirilməsi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Yol şəbəkəsinin yenidən qurulması və möhkəmləndirilməsi, çay üzərində körpülərin tikilməsi və ya mövcud körpülərin modernləşdirilməsi, təhlükəsizlik tədbirlərinin gücləndirilməsi zəruridir. Beləliklə, nəinki müəllimlərin, həm də şagirdlərin təhlükəsiz şəkildə təhsil müəssisələrinə gedib-gələ bilməsi təmin edilə bilər. Dağ çayları və sel təhlükəsi olan ərazilərdə müasir texnologiyaların tətbiqi ilə körpülərin qurulması və yol şəraitinin yaxşılaşdırılması təhsil işçilərinin iş şəraitini asanlaşdırar və onların həyatlarını risqdən qoruyar.

Eyni zamanda, ucqar bölgələrdə təhsil sahəsində çalışan müəllimlərin motivasiyasını artırmaq üçün əlavə mükafatlandırma sistemləri tətbiq olunmalıdır. Dağlıq və ucqar kəndlərdə işləyən müəllimlər üçün təhlükəsiz nəqliyyat vasitələrinin təmin edilməsi, onların təhsil ocaqlarına rahat şəkildə çatması üçün xüsusi nəqliyyat xidmətləri təşkil olunmalıdır. Bu, həm də müəllimlərin işinə daha çox bağlılıq göstərməsinə və onların iş şəraitinin yaxşılaşdırılmasına kömək edər.

Hadisənin daha geniş kontekstdə təhlili göstərir ki, Azərbaycan kimi inkişaf etməkdə olan ölkələrdə təhsil sektorunda regional fərqlər hələ də mövcuddur. Şəhər məktəbləri ilə ucqar dağ kəndlərindəki məktəblər arasındakı imkan fərqləri təhsil bərabərliyini sual altına alır. Müəllimlərin bu cür təhlükəli şəraitdə işləməsi təhsilin inkişafını yavaşladan amillərdən biridir. Təhsilin davamlılığı və keyfiyyəti yalnız dərs proqramları və tədris metodları ilə bağlı deyil, həm də fiziki şərait və infrastrukturla da birbaşa əlaqəlidir.

Son olaraq, bu hadisə bizə müəllimlərin təhsil prosesində oynadığı həyati əhəmiyyəti bir daha xatırladır. Müəllimlərin bilik verməklə yanaşı, gənc nəsillərə insanlıq, dözümlülük və iradə kimi dəyərləri öyrətdiyi bir şəraitdə, onların təhlükəsizliyi və iş şəraiti də dövlət və cəmiyyətin diqqətində olmalıdır. Bu çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün dövlətin regionlara yönəlik investisiyaları artırmalı, infrastruktur layihələrini sürətləndirməli və ucqar bölgələrdə təhsilin əlçatanlığını artırmalıdır. Bu yolla, müəllimlərin öz peşə fəaliyyətini təhlükəsiz və səmərəli şəkildə həyata keçirməsi üçün lazımi şərait təmin ediləcəkdir”.

Şahanə Paşazadə
Vəzifəsi: Müxbir
PAYLAŞ: